utorok 6. novembra 2012

Windows 7 VS Windows 8 po druhé a naposledy.

Druhá časť a naposledy.

 Ako vidno, konečne v blogu funguje aj interpunkcia. Vďačím za to starému dobrému Windows 7 Ultimate SP1.
Správne. Včera to bola posledná kvapka, keď mi pri spúšťaní REVIT MEP 2013 a inštalácii REVIT ARCHITECTURE 2013 3x system vymrzol.
Dnes je už Windows 8 u mňa minulosťou, z dňa-na deň len pribúdalo viac a viac nefuknčných vecí.
Teraz mám nanovo nainštalované W7, dokonca mi ide aj TV tuner bez chyby a to s novými ovládačmi, čiže konečne

Záver

Pri podobných produktoch mám pocit, že trpím rozdvojenou osobnosťou, lebo na začiatku som nadšený z dobrého nápadu a ku koncu mi to amatérske prevedenie dvíha žlč (narážam na produkty autodesk).

Verdikt je: víťazom sa stáva s náskokom stability Windows 7, keďže Windows 8 je nedotiahnutý omyl ako Windows Millenium, či Vista.
 
Už ani pre bežného užívateľa Widnows 8 neodporúčam, je to pre neho síce zjednodušené ovládanie, ale riskuje, že mu veľa vecí fungovať nebude, poprípade bude fungovať obmedzene. Už rozumiem tým pohŕdajúcim recenziám a rozčúleným užívateľom.

Dožijeme sa niekedy Windowsu, ktorý bude vydaný ako skutočný final a nie beta verzie? Hlavne keď niekto vydáva nový systém, by si mal dopredu zabezpečiť podporu firiem ako Autodesk, Adobe a pod., o HW už ani nehovorím. Majú užívatelia Windows 8 čakať na Revit 2014 do budúceho roku, aby to korektne vedeli spustiť?
Možno som mal skúsiť verziu 2012, keďže AutoCAD 2012 mi chvíľu šlapal dobre, potom to začalo blbnuť pri PAN ,COPY a MOVE.

1 komentár: